דף עשרים וחמש

יום ראשון 8.8.2004
ביום שישי עבדתי בחניון. לפני העבודה פגשתי את שלי ובילבי, וקשקשנו (הייתי מסטולה עוד מהבית כי בדיוק איכשהו היה לי חשיש) ומצאתי את עצמי מכריזה ברב פאתוס - "אני רוצה כלב! אני רוצה כלב ג'ינג'י עם שיערות קשות!" (כי לפני כמה ימים פגשתי איזה ג'ינג'י כזה ברחוב ונורא מצא חן בעיניי). אחרי החניון הייתי צריכה ללכת להופעה של רם, לכן השתחררתי מוקדם. אבל בסוף לא התחשק לי כי ידעתי שאסיה תהיה. אולי בגלל זה בחרתי ללכת ברגל.
בפינת אלנבי טשרניחובסקי הבחנתי במשהו שחור ומסכן שדידה בעצבות אחרי איזה הומלס. בחדר המדרגות של הבניין ממול כמה נערים התפרעו. כמה מהם צעקו - "פחיות! פחיות!" אז נעצרתי לראות אם יש צורך לריב אתם עכשיו ובינתיים ראיתי שהדבר השחור הזה הוא כלב קטן ושהוא חי. זה לא היה ברור כי הוא הלך ממש לאט. התקרבתי אליו, קראתי לו והוא בא אלי כולו פצוע ומסכן עם זנב ממש ארוך שנראה נורא, הוא השתדל מאוד לכשכש אבל היה נראה שכואב לו הכל. לא הייתי בטוחה אם האלה ממול עשו לו משהו או שהוא חולה מטעם עצמו. בכל אופן הרמתי אותו ביד אחת, עם היד השנייה עצרתי מונית ולקחתי אותו הביתה. בכלל לא חשבתי אם הוא הכלב שרציתי או משהו כזה. (בשלב הזה הייתי מסטולה מעוד סיבה שהיתה בחניון ואין צורך לפרט) אמנם רציתי כלב אבל בטח שלא גור שזה הרבה ניג'וס אז חשבתי אה-הא! אלוהים רוצה להראות לי שאני לא צריכה כלב. בסדר. אבל אני לא יכולה להשאיר אותו כאן עם אנשים שצועקים "פחיות!" ואי אפשר לדעת למה.
החלטתי לקרוא לו בינתיים ינקלה בלי ע'. על שם יענקלה האלכוהוליסט מהחניון כי הוא מאוד דומה לו בהתנהגות וזה שם יפה בעיני ורציני (ובלי ע' כדי שהוא יוכל להיות מהנודניקים שכל הזמן מתקנים אותך -
לא שירה, קוראים לי שילה עם ל').
אני יודעת שהוא אמור להיות מגעיל כי אין לו פרווה בכלל, הוא פצע קטן שמתהלך. אבל אותי הוא לא מגעיל. רחצתי ונישקתי אותו מיליון נשיקות. רם אמר שהוא מקסים רציתי לתת לו אותו אבל הוא לא יכול לקחת עכשיו כלב. (ברגע הראשון לא היו לו מילים אני חושבת שהוא היה המום כי ינקלה קצת מחריד, זה נכון) .
למחרת כלומר אתמול הלכתי לאכול אצל אבא וכשהוא ראה את ינקלה הוא נקרע מצחוק. הוא אמר -
"מכל הכלבים בעולם וכל המסכנים בעולם דווקא את המכוער הזה הפארך ?"
לא יודעת, בעיני הוא יפה ובינתיים הוא כאן.

5 תגובות:

  1. עכשיו ברור לי שאת צריכה אמן וידאו ארט וקטעי מעבר בהופעה שמתרחשים באופן מוקלט+חי. צריכה להיות אנימציה אבל יש מצב טוב שצריך אמן פרפורמנס שמבין בענייני מקרנים ועבודה עם הקרנות על במה.
    אשמח לעזור אם תרצי, לשדך, לייעץ (כאדם, לא כאמנית פרפורמנס)

    השבמחק
  2. עכשיו ברור לי שאת לא צריכה כלום

    השבמחק
  3. שילה...גם מוזיקאית,גם יפיפייה,גם לב זהב!!!!!! אין עלייך!!!!

    השבמחק
  4. רוצים עוד! תנו לנו עוד! רונית

    השבמחק