דף ארבעים ושתיים

יום שני 20.12.2004

הי לילקה
שוב בחניון. אתמול כשדיברנו בטלפון הייתי בזעם על העולם. מקווה שלא הורדתי אותך יותר מידי.
אוף, אני משועממת פה ברמות מפחידות. יש לי עוד שעתיים מלאות. ויש מזג אוויר הפכפך.
אני אוכלת את עצמי על איך שדיברתי אתך אתמול. וכשאמרת לי על הטישו שקנית לי והגבתי בחוסר התלהבות.
פשוט מה שקרה זה שאני הייתי בהקלטות מעצבנות (לא 'רק לנו' משהו אחר לקראת הדיסק שלי והטכנאי קצת הביא לי עצבים. הכי לא חשוב) כשיצאתי מהן ראיתי שהיו לי 200 שיחות שלא נענו משיר ושלי רסטה. והודעה משיר שקוראת לי בייבי והודעה משלי כועסת ופוקדת עלי לענות לשיר כי יש לה משהו בשבילי מלילקה.
ראיתי שאני מתעצבנת (מה שיר קוראת לי בייבי ? מי היא ? מה שמותר לך מותר לך, לא לה. מה היא מצרפת את עצמה ?) אז החלטתי לחכות למחר. למחרת היו לי בעיות בפלפון ואני מכירה את עצמי. אם יש לי משהו על הלב הוא יוצא באיזו דרך. אם לא במילים אז בקור, אז החלטתי לעזוב אותה בינתיים ולקבל את המתנה ממך עוד כמה ימים.
אלא שאז התחלתי לחשוב שאולי כתבת לי מכתב, ואיך יש לי אפשרות לקבל ממך מכתב ואני לא רצה. התחלתי להסתבך עם עצמי כי רציתי את המכתב כבר. והיו ההקלטות והרדיו, כל האקשן הזה. ואז התקשרת ואמרת לי שקנית לי טישו צבעוני.
אז התגובה הראשונית שלי הייתה להרגיש קצת מפגרת מכל העניין שנבנה גבוה וגדול אצלי בראש.
אבל עכשיו אני רוצה את הטישו הזה נורא. להשוויץ בו ושדניאל יקנא בי. אז סליחה.
בכלל לא חשבתי על החולצות שאמרת. אז זה לא שהתאכזבתי שלא קנית לי או משהו כזה.
אוי לא. מרוב מוות קליני פה בחניון, טרחתי עכשיו סופסוף לפתוח את המכתב של ג'וני מלפני חודש. כבר על ההתחלה הוא הרגיז אותי. שגם הוא קורא לי בייבי. לו אמנם יש איזו זכות כי כשהיינו ביחד הוא היה קורא לי כך. אבל הנה, גם שלי קראה לי בייבי כשהיינו ביחד והיא לא עושה את זה יותר.
טוב, אין טעם. אני שונאת את המין האנושי כרגע. וסובלת קצת מאנשים שכופים עלי אינטימיות יתר ואני לא מבינה על סמך מה.
וכל הזמן בא לי להיסגר ולהגן על עצמי כבר, והכי בא לי לנסוע אלייך ולהיות בדיכאון יחד אתך.
אני מתגעגעת אלייך נורא. בייבי בייבי. מצטערת על איך שהייתי אתמול.
נ.ב.
ליליאן אוהבת את הדמות החדשה שלי. אז אמרתי לה – על מה את מדברת ? את יודעת מה החלום של הדמות הזאת ? היא רוצה גן עדן עם שבעים ושתיים בתולות! (מסכנה ליליאן, כמה חרא היא צריכה לעבור בהתחשב, או יותר נכון בלי להתחשב, בשמאלנות שלה). אז היא שאלה אותי אם הדמות החדשה לסבית. אמרתי לה שהיא אמנם לא אמרה את זה אבל מהשירים שלה די ברור שהיא פשוט נימפומנית ואוהבת גם נשים וגם גברים. 

                                         לצפיה בשיר 'אדם חופשי' בהופעה לחץ כאן



5 תגובות:

  1. שילה שילה שילה,

    אם לא היית היו צריכים להמציא אותך :)

    היום את כבר "יודעת על סמך מה"? אני מבין אותם, אחרי שאני מכיר אותך, יש רצון עז לקרוא לך בייבי, אבל אני אתחשב ברגשותייך חוץ מזה שמשום מה לא גדלתי אל תוך המילה הזו (אחי למשל כן ... )

    קיצור, איזה כיף שהחלטת לפרסם את היומן הזה ...

    השבמחק


  2. אנחנו עושות שיחות סקס חמות ולוהטות עם תמונות שלנו, ומוכרות סרטונים פרטיים שלנו שצילמנו בבית, שלחו וואצפ לאחת מאיתנו לפרטים:

    052-5320638 ספיר

    051-5500178 מעיין

    השבמחק

  3. אנחנו עושות שיחות סקס חמות ולוהטות ושיחות ארוטיות בוואצפ עם תמונות שלנו, ומוכרות סרטי סקס פרטיים שלנו שצילמנו בבית, שלחו וואצפ לאחת מאיתנו לפרטים:

    050-7534732 בר

    055-2664759 דנה

    055-9310377 ספיר

    השבמחק