דף ארבעים ואחת


יום חמישי 16.12.2004 
הלכתי לקחת כסף ממכונית חתן כלה שחנו לפני שבאתי והאלה התפרצו עלי בסערה. לא יאומן מה שהיה כאן עכשיו. אבל שילמו. נתתי את נאום העורך דין הרגיל והם כל כך שילמו. מעניין כמה השתניתי בשנה האחרונה. מה זה לא התבלבלתי מהאלימות שלהם. עניתי גם לכלה וגם לחתן. הקללה העיקרית שלו הייתה שבגלל שאין לי בודקה אני נראית כמו ערביה. עניתי לו – "בעיני אתה זה שלא נראה משהו, והיום זה היום שלך, אתה יודע. אם לא היום, אז מתי ?" ולכלה המכוערת (שכל הזמן אמרה ברקע שאני 'שרמוטה ובת של שרמוטה'. ואין לי מילים כמה זה הרתיח אותי. באמת. אני עליתי כלפיד השמימה) אמרתי בטון קשוח – "תסתמי את הפה שלך. איזה פה מסריח יש לך, שככה יהיה לך מזל טוב" ואז שניהם עמדו בפתח החניון וצעקו במקהלה שמונה פעמים (ספרתי) שאני ערביה, ותראו את הערביה וערביה וערבייה. (זה היה אחרי שהם שילמו וגם הנהג שלהם הצטרף. נהגים זה חתיכת דבר) רציתי להבליג אבל לא הצלחתי. פתאום קמתי וצעקתי שכל הרחוב שמע – 'אימא שלך ערביה יה מכוערת!'
(כן. אני. צעקתי. ערביה) מדינה חרא וולגרית כמו הפרצוף של הכלה הזאת. בלונד של חמישים שקל. תלתלים רכים בקבוקים. פרצוף מרוח באיפור. נראית כמו בובת שעווה בצורת זקנה. כשהיא קיללה אותי זה היה כל כך הרבה יותר טבעי עליה. בחורה כזאת זה מקרה אבוד. היא 'עמך' בדם. אי אפשר להסתיר או לעדן את הוולגריות הזאת המתפרצת לה מכל הנקבוביות המלוכלכות שלה.
מדינת ישראל נהיתה הדבר הכי וולגארי ואנכרוניסטי שיש. מדבר רוחני. אנשים אלימים ועם זאת פאסיבים לחלוטין. הכל חיקוי של אמריקה. אני שונאת את זה.
אנשים מגעילים שאוהבים מותגים ורוצים להיות מפורסמים ואוכלים כל פרסומת מערוץ 2 או Y+ או hot. מה זה hot ? למה הכול באנגלית ? וערבי זה קללה. כשהערבים עצמם ובעיקר הפלסטינאים הרבה יותר מעמיקים מאתנו. איך הפכנו להיות עם של white trash ? ששונאים את כולם. והרי אנחנו המיעוט הכי מועט בעולם. שלא לדבר על הספר. "עם הספר". ראינו.
נעזוב רגע את הספר, סתם בתור מיעוט. איפה הכבוד שלנו ?
עכשיו כבר לא נותנים לעיתונאים שאינם אוהדי ישראל (כלומר יהודים חמומי מוח) להיכנס לארץ. כי הם סיכון ביטחוני. הם מאיימים על הפאסיביות שלנו. הכיבוש הרס אותנו מבפנים. בחניון כל כך קל לראות את זה. כמו הזוג הזה. הם חייבים שאני אהיה ערביה כי ככה אפשר לקרוא לי שרמוטה ולעשות מה שרוצים.
אני שונאת את ארץ הקודש ששום דבר לא קדוש בה מלבד אדמה. לא כבוד האדם, לא חברות, לא חיים. הכל מגוייס כדי לשמור על האדמה. ארץ הקודש המזדיינת שאני לצערי לא יכולה בלעדיה. הרי ניסיתי. ואחרי כמה חודשים חזרתי על ארבע להמולה המטומטמת הזאת.
סך הכול בתור רוקרית זה כנראה בסדר לשנוא הכול. אבל כולם פה שונאים וכולם כוכבים ולכולם מגיע הנחת סלב. כמה רעש הם עושים. מנפנפים בבורות שלהם. כולם חוצפנים חסרי חן. לפחות בעיני. השובבות הזאת נראית לי כסתם חוסר טעם. אני לא רוצה. לא צריכה את הנצנצים שלהם.
הבנתי שהדבר הכי מרדני שאפשר לעשות כאן זה להיות מנומס. אז זה מה שאני אהיה.
כלומר, בפעם הבאה.

                                       להאזנה לשיר 'פיה אחת פחות' לחץ כאן




7 תגובות:

  1. את יודעת מה השעה עכשיו??

    השבמחק
  2. את מצוינת שילה באמת. את ממש מצוינת. אני מחבבת אותך.

    השבמחק
  3. שילה את מדהימה בכתיבתך, בשירתך ובדרך החשיבה שלך, חותמת על כל מילה שלך ברשומה הזאת, לא שאחרות פחות טובות, אבל זאת מכילה תכנים חשובים שבהם בולטת אישיותך הכובשת,
    אוהבת אותך המון, נתראה בערב חג אצל מאיה
    שוש

    השבמחק

  4. היי מאמי אנחנו 2 כוסיות ישראליות לוהטות שעושות מצלמות סקס ושיחות וידאו סקס בוואצפ:

    דנה 055-3386275 עושה הכל במצלמה, משחקי תפקידים, דוחפת הכל לכוס, צעצועי מין, אביזרי מין, אצבעות לכוס, גונחת עם תחת סקסי וענק שלח לי וואצפ מאמי

    שירה 055-2761552 רוטטת ודוחפת צעצועי סקס לכוס, מאוננת ומשפריצה חזק במצלמה, עושה כל מה שתבקש מאמי, חמה אש לזין רטוב, שלח הודעה בוואצפ
    או הודעה בטלגרם vikalive24

    קווי סקס - אם המספרים האלו חסומים לך תחייג לחברת הסלולר שלך ותבקש להסיר את החסימה, הסרת החסימה היא בחינם:
    1919-121-936
    1919-121-970

    שיחות של הכרויות:
    1901-729-213
    1901-729-210

    השבמחק