דף שתיים-עשרה


יום רביעי 14.1.2004 
הי לילקה
הייתה הופעה ממש טובה אתמול בבארבי.  בשיר 'הרגע' עליתי על שולחן ושרתי פזמון אחד כשאני עומדת על השטות הזאת. מדהים שלא נפלתי כי אני נופלת כל הזמן גם על הקרקע, והשולחן הזה עוד היה מהסוג שעומד רק על רגל אחת  (לא שמתי לב, סתם ראיתי שולחן ודילגתי אליו). הפליינג היו מעולים!! גבע וגדי אמרו לי אחר כך שכל הזמן כשהייתי על השולחן, הם היו בהיכון לזרוק את הגיטרות ולהציל אותי ברגע שאפול. הם היו בטוחים שאפול. הא! ואפילו רם אמר שזאת היתה ההופעה הכי טובה עד עכשיו!
לעומת זאת סבתא שלי - על הפליינג בייבי:
"אולי הם מעולים אבל אולי הם גם קאקרים. פתאום את צריכה לעשות דואט עם שתי חיות ! שההוא צועק -אהההה! וזורק את הצעפלך א היר אן א הין" (כי הד בנגינג לא הכי מרשים אותה)
ממני היא מצד אחד התלהבה - "את הרמת את המורל! זה דבר הכי גדול. יש לי רק כבוד אתך. את לא סתם שילה פרבר, את שילה פרבר ראווה!" מצד שני קיבלתי הוראה לזרוק את החולצה הבלייד (=המעפנה) והפשטינקן נעליים (הנעליים המזעזעות) "לא נעליים האלו ולא סיגרט"...
הדבר היחיד שאני לא אוהבת בקשר לג'וינטים זה שאחר כך קשה לי ללכת ועכשיו זה קצת דומה כי באתי היום לחניון בסנדלים שסבתא שלי קנתה לי על הבוקר.
טוב, פרגנתי לעצמי קאמל מהמכולת של אברם. לא יודעת כל כך מה שלומי. אין לי זמן ליפול. יש לי הקלטה ביום ראשון של שירים לקראת האלבום הבא. ושבוע הבא ביום חמישי יש חצות אקוסטי. (הו, ניידת של נ-נח-נחמנים עברה לי על הראש עכשיו) אוף בייבי. די חרא לי ובודד. אולי אבוא לבקר אותך בלונדון ?
כבר עכשיו בא לי לברוח (כמובן. יום אחרי הופעה). 
מקודם ראיתי בערוץ 8 סרט על ג'ניס ג'ופלין. לקראת הסוף קצת לרגע כנראה צללתי עם עצמי והתעוררתי בסרט "סטלין ובגידתה של לנינגרד". העניין שמרוב סוטול לקח לי כמעט עשר דקות להבין שזה כבר לא הסרט על ג'ניס ג'ופלין. חשבתי שאולי זה קטע על חבר שלה או משהו.
על המרפסת של סוזאנה תמיד יושבים חתולים שמנים ומחכים שיגישו להם שאריות. עכשיו עומד שם איזה כלב גדול מהשכונה ומחכה אתם.



4 תגובות:

  1. אוי, זו הייתה הופעה מעולה (:
    (עדיף מאוחר מלעולם לא, או משהו כזה...)

    השבמחק
  2. אני מוצא את עצמי כבר כמה ימים סוגר את היום עם הבלוג שלך, תודה.
    (ואני אנצל את הבמה, כי בחיים לא הייתי ניגש ברחוב + מסתמן שזה היה מביך גם אותך - המוזיקה שלך נהדרת. ממש.)

    השבמחק
    תשובות
    1. הי תודה רבה!
      אם תרצה פעם לגשת אלי ברחוב זה רק ישמח אותי
      אל תחשוב פעמיים

      מחק